Bebeğim 6 aylık 1 hafta önce idrar yaparken yanma kan işeme derken doktora gittim bol iltihap ve kan dedi acile gitmiştim ürolojiye yolladı neyse antibiyotik dedi emziriyorum kullanamam dedim tek li şase antibiyotikten verdi ama işe yaramayacağını da söylemişti dediği gibi de oldu 5 gün sonra yine başladı idrar yaparken aşırı yanma sancı yarın yine gideceğim doktora ama antibiyotik verecek nasıl kullanacağım bebeğimi emzirebilecek miyim ek gıda mama ile doyururum ama emmeden durmaz ki sakinleştiremem başına gelen oldu mu ne yapmam lazım. Erteledim ama çook zormuş bu hastalık