1 yaşından sonra çalışmaya da başlayacağım için önce devam sütü gibi bir şeye alıştırıp sonra emzirmeyi bıraktıracaktım ama 3 gündür ya atak dönemi ya dişten asla emmiyor sütüm azalmıştı zaten iyice gitti. Formül süte hiç alışık değil denedim asla içmiyor. Ek gıda açısından iştahı iyi ama hala anne sütü ya da devam sütü içmesi de gerekmiyor mu zayıflamaz inşallah doktorumuz da izinliymiş haftaya ulaşabilcem😞