Merhabalar tuzla Pendik civarı çocuk doktoru arıyoruz yüzyıl hastanesi vs bildiğiniz ilgili doktor var mı pazartesi götüreceğim kızımın yanağında derma var devletteki doktorlar egzama dediler ama kendiliğinden geçer diyorlar çok kaşınıyor vücuduna biraz dağılmış kaşımaktan duramıyor ağlıyor önerileriniz varsa da almak isterim bir krem sürüyorum ama sadece kızarıklığını gideriyor