Selam kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük bir haftadır ne gündüz uykusu var ne gece uykusu çıldırmak üzereyim bir saat uyutmak için çabalıyorum uyurken emzik ağzında olsa bile aranıyor karnı tok gazı da yok yine de dalamıyor dalsa bile yerine koyuyorum 10 15 dk sonra uyanıyor ayakta kucağımda pışpışlıyorım sürekli kucak istiyor ve sürekli ağlıyor uykusunda bile bazen bende oturup ağlıyorum ne evde bişey yapabiliyorum bazen lavobaya bile gidemiyorum ya bu neydi 3.ay atağı mı ne zaman normale döner bir akıl verin ne yapmalıyım bu dönem gücüm kalmadı