Merhaba güzel anneler,
10 aylık oğlum var, 4 ay önce sağ gögüsümde süt kesildi ve tüm çabalarıma ragmen bir damla bile gelmedi. Dün bir anda kesilen gögüsüm doldh ve süt gelmeye başladı hala da geliyor. Size sorum başına böylr birşey gelen oldu mu? O gögüsten emzirebilir miyim ve bunu hangi doktora danışmalıyım?