Momm76 Kızlar 10 aylık bebeğimin henüz 1 tane dişi yeni çıkmaya başladı. Bebeğim emeklemiyor ve pek yürümeye niyetli de değil. Bir acelem yok kendisini ne zaman isterse tabi ama. Sizde durumlar nasıl? Var mı bizim gibi olan
terazikadini Momm76 10 aylık oğlum alttan 2 dişi var emekliyor tutunup yürüyor Kuzenimin kızı 1 yaşında yürümüyor 5 dişi var emeklemeyi bile doğru düzgün yapmıyor canı isterse yapıyor her bebek farklıdır sana 2 örnek sundum ben dert etme kendine
tosbiksmoms Momm76 9 ay 13 gunluguz 8 diş var 9 ve 10 patlamak üzere. Bu dişlerin erken çıkması mahvetti kızımı knepeden tutunup kalıyor ve o şekilde yürüyor. Gece uykusu iyice yok oldu resmen artık benim bile dermanim kalmadı.
BBuseYY Her bebek farklıdır canım bizim alttan 2 üstten 4 dişimiz var. Emekliyoruz kendimiz kalkıp oturabiliyoruz koltuklar arası geçiş yapabiliyoruz … ama benim arkadaşımın bebeği de 17 aylık anca anca yürüyor o değişilik gösterebilir bizimkisi aşırı hareketli
Gizemli_x 9 ay 29 günlük Alttan bir dişi yeni çıktı 1 aydır yürüyor, baba - dede diyor Maşallah hepsine. Bebekle alakalı bi durum. Kendi isterse her şeyi yapıyorlar