Bence korkulacak bişey yok muhtemelen bezden dolayı pişik gibi bizimde oluyordu önceden her kakadan sonra ılık suyla sabunla popsunu pipisini yıkayıp kurulayıp kremliyorum uzun zamandır da olmuyor artık ama çok tereddüt ediyorsan bi doktora göster istersen