elifminamom benim bebeğim 2.5 aylık şuan 37 cm baş çevresi. Çocuk doktoru küçük diye nörolojiye gönderdi kan ve ultrason yapıldı temiz cıktı çok şükür ama takip edilecek dediler. Bana da sağlık ocağı normal dedi ama çocuk doktoru küçük deyince nörolojiye gittik mecburen. Bebeğimin doğumdaki bas ölçüsü 33 cm. Bence normal gibi büyümesi ama doğum ölçüsünü önemsemediler şuan 38 39 olması lazımmış benim de kafam çok karıştı. Sizin bebeğiniz kız mi erkek mi