mustkaan bende bugün akşamdan beri denedim artık sütüm gelmedi yenidoğan benimki sürekli emiyo boş boş sonra bi verdim şimdi yarısını içti uyudu 50 ml olan su biberonuyla damağına doğru yukarı ittirdim tutana kadarda bırakmadım çevirdim döndürdüm ağzında en sonunda içti ve ben uykuya 😮💨 benimki çok yeni 12. Sinde aldık kucağımıza ama gel gör ki bir süt meselesi 🤦🏻♀️