btldrsn Kızım iglesemiyor 2 aydır hasta vi antibiyotik kullandık hava kullandik geçti 15 gün olmadan tekrar hasta oldu gene hava antibiyotik ilaçlar kullandik tam iglesti tekrar daha 1 hafta olmadan burnu akmaya başladı hapsurmaya başladı hafif öksürük cok bunaldım daha 8 aylik bile olmadı 3 aylıkken bronsitten hastanede yatti niye böyle oluyor anlamıyorum 😔😔
Bellabells btldrsn nedenini bilmiyorum bizim de öyle 4 aylıkken başladı şu an 6 ay 22 günlük.iki defa hastanede yattı.en son geçen Salı taburcu olduk. Bizim zatüreye çevirdi.ağır tedaviler aldı.5. Antibiyotik şurubunu içiyor şu an.havalara devam ediyoruz zaditen damla ve burun temizlemeye devam ediyoruz. Yaşayan anlar. 4. Aydan beri hiç kilo almadı.ek gıdaya bugün başladık hastanelerden ilaçlardan sıra gelmedi.çok üzgünüm çok 😢
sarfinazar Şu an ortalık hastalıktan kırılıyor. İnflanza,kovit,rsv hepsi karismis durumda. Aciller dolu. Allah şifa versin
hndathn Bulas oluyor. Ya anne baba olarak sizden ya da abi abla varsa ondan ya da evinize giren çıkan çoksa onlardan.benim kızım 3 yaşına giriyor ve dogurdugumdan beri bu kadar hasta olduğunu bilmem.11 yaşında da oğlum var o hasta olsa dahi kızım hasta olmazdı ama ne varki bu sene her hafta acillerde 39la serum bağlanıyor antibiyotik biteli 1 hafta olmadan yenisi geliyor her ay doktoruna götürüyorum en son bu ay adamın kafasını çok ütüledim bir kaç test istedi yaptırdık elhamdülillah hepsi negatif kan değerleri gayet güzel abiden bulaşıyor taşıyıcı olarak eve hastalığı getiriyor yapacak hiçbirseyin yok saglikli beslenmeye devam dedi🤦 çıldıricam artık. Çok zor çok kötü bir salgın döneminden geçiyoruz.hastalığa bir yakalanan bir daha atlatamiyor zaten.10 gündür boğaz ağrısından ölüyorum 2si birlikte sağ olsunlar ya suratıma haspriyorlar ya öksürüyorlar en sonunda beni de hasta ettiler.10 gündür kullanmadığım antibiyotik ağrı kesici ek vitamin takviyesi kocakarı ilaçları kalmadı eşim bağırıyor artık her gördüğünü denemekten zehirleniceksin yok işte faydasi diye ama ne yapayım ben yikilsam ev alıyor kendini gidiyor bir çorba yapicak olanim yok eşim ancak 1 gün yanımda kalıyor sonrası herşey yine omuzlarimda.40 derece ateşle yattım geçen hafta eşim nöbetçi evde 2 çocuk biri öksürüyor diğeri 38le yanıyor hastaneye gidemeyecek kadar acizligime ağladım
btldrsn Yaa cok zor Allah yardim etsin herkese gercekten artık cok üzülüyorum küçücük bebekler antibiyotik kullanıyor gecen acile gittik önümüzde 100 kişi varken bize acil dediler çocuk öksürüktwn nefes alamiyordu hiriltisi yok ama günde gene bir kere hava veriyorum entibiyotikden iyidir diye artık nabicsmi bilmiyorum ıhlamur veriyorum sığan koyuyorum başına