Merhaba anneler.
Bebeğim 1 aylıkken saçları dökülmeye başladı, ilk saç dökülür dediler. Normal olduğunu öğrendik biz de traş ettik bebişimizi.
Şimdi 6 aylık olduk ve birkaç gündür saçları yine aynı şekilde dökülmeye başladı. Babası ylne traş edelim diyor, havalar soğuk diye tedirginim de.
Bu ayda bebeğimin saçlarının 2. defa dökülmesi normal mi?