19 aylık çocuğum son 1-2 aydır sadece bişeyleri fırlatacak oynuyor ama bekli bir kişiye değil eline alıyor arkaya doğru fırlatıyor oyuncaklarıyla önceden çok güzel oynardı odasına geçerdi en fazla salona getirir orda oynardı arabalarıyla falan ama şimdi sadece atıyor bu durumu yaşayan var mı geçici bir durum mu yoksa bir sorun olduğunu mu gösteriyor :(