3 yaşindan önce vermiyorum.o da 10 günde 1.sade veriyorum içine kakao şeker koyuyorum bir hafta ballı veriyorum kafama nasıl eserse.kızıma henüz başlamadım daha 3 yaşına girmedi 11 yaşındaki oğluma bu şekilde veriyorum.o da şuan geniz akıntısı olduğu için doktoru tamamen çıkarttı hayatından.cunku süt geniz akintisini arttiyor geniz akıntısı olan çocuk refleksif olarak daha çok öksürüyor.yani öyle artık faydalı birşey olmaktan kalkali çok oldu süt.bagirsak harabiyeti laktoz alerjisi kemik erimesi kan demir deposu düşüklüğü her türlü şeyin başı.hic hayatlarına sokmamak daha yararlı.kefir ayran yoğurt cacık olarak ilerlemeye devam