mrhabalar kızım 11 aylik 3-4 gündür dudaklarinda beyazımsı bi yapı çkmış , googleden ufak bi araştrma yaptm mantar dyo , bi diş doktorumuz vardi ondan fikir alalim dedik oda mantardir demez mi ! karbonatli su yapp silin dedi pazartesi gunune kadar geçmezse doktora gdin dedi . var mi basina byle bsey gelen yazabilir mii ? cocuklarimizi kmselere öptrmemiz gerekiyo isteee 😒