ABMS Kızlar gaz sorununu bu kadar uzun süre yaşayanlar var mı? Gece gündüz gazdan huzursuz yavrum sürekli ya gaz sancısı yada kaka yapamadığı için ağlama halinde. Acaba başka bir sebebi olabilir mi? Tecrübesi olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim
Heisenberg ABMS Bazı kaynaklarda nadirde olsa 1 yaşına kadar gaz problemlerinin devam etmesinin normal olduğu yazıyor. Doktorunuz ne diyor bu konuya? Gaz damlası kullanıyor musunuz?
Alazcns ABMS 12 aylık bebeğim var doğduğundan beri yaşıyor bu problemi. Bağırsak düzenleyici verdi bir faydası olmadı malesef. Çocuk gastroentroloji bölümüne gideceğiz 😔
Deletedmom110 ABMS bizde çok çektik 3.5 ayda bitti ama doktorumuz alerjisi olan bebeklerde uzar demişti🤷🏽♀️
Gamzeli2206 ABMS bizde 6 aylığız gazımız hala devam ediyor gaz damlası kullanıyorum başka yapıcak bişeyim yok birde her beslenmesinde gazını çukarttıtıyorum
ABMS Heisenberg doktorum 9 10 aya kadar gazı devam eden bebekler var onlardan olabilir dedi. Acaba süt alerjisi mi var ondan mı bu kadar gazı oluyor dedim daha küçük alerji olsa bile kesin sonuç alamayız dedi
Heisenberg ABMS Süt alerjisi olsa şimdiye kadar belli olurdu ama. İsterseniz başka bir gaz damlasına geçin. Yanlış yönlendirmek istemem bi’ araştırın isterseniz ama uzun süre kullanılan aynı gaz damlası bir noktadan sonra etkisizleşiyor diye biliyorum
ABMS Alazcns emiyor mu peki? çok zor gaz sancısı olan bebek 6 aydır o kadar zor günler geçirdim ki hep yorgun hep uykusuzum
ABMS Deletedmom110 ben de ondan şüpheleniyorum acaba alerjisi var da o yüzden mi bu kadar uzadı diye. Ama doktorum da şuan kesin olarak alerji olduğu belli olmaz dedi. İki arada bir deredeyim 😐
Minikprenses_1 Bziimki 1aylik gazi çıkıyor ama yine gazlı ve gece 11 den 4e kadar ayaktayız ağlıyor sürekli bakmak çok zor çok fazla sabir gerektiriyor