Ben çocuk doktoruna götürmüştüm. İştahsız olduklarından çabuk hastalanmalarindan dolayı doktor d vitamini düşük dedi oğlum ve kızım için kızıma aç karnina damla şurup başladı oğluma da sadece damla olanı verdi ama biraz düşük hazirana kadar kullanması lazım anca düzelir dedi ikinci aydayız şu an. Düzelir inşallah ya sıkmayın canınızı içinizde kuşku kalmasın başka bir doktora daha gösterin olmadı.