Ben yengeç kızım aslan evladım diye bir şekilde götürüyoruz ama bence hiç uyumlu burçlar değil başka aslan tanıdıklarım da var aslan çok egolu kendini beğenmiş ufacık şeyle mutlu olur ama ufacık şeyle de ortalığı yıkar hemn suratı asılır kaprisli ilgi bağımlısı sevgiye doyumsuz asla tatmin olmuyor sürekli bana sevgi sözcüğü söyleyin sürekli övün sürekli poh pohlayın hiç eleştiri yapmayın istiyor zor bir burç bence güzel yanları da var tabi çok cömert merhametli azimli isterse herşeyi başarır vs ama bir çocuğum daha aslan olsun asla istemem😅 yengeç burcu da anaç dünyaya anne olmak için gelmişiz gibi evcimen evim colugum çocuğum olsun yeter . Özgüven siz biraz çok övmeye de gelemez eleştiriye de eskilere çok takılır eskilerle yaşar hep bazı zamanlar ortada hiç birşey yokken bir anda modu düşebilir kafasında çok eskiden kalmış bir olayı takabilir sevince çok sever yüzüne gülene hemen kanar dışardan bakınca soğuk egolu görünür aslında sevdiği insanlara hiç öyle olmaz sessiz duygusal bir burç ama başka çocuğum olsa oda yengeç olsun istemezdim cyk sevilen bir burç değil nedense uzaktan hep sinsi görüyorlar neden öyle bilmiyorum sessiz olunca hep sessizden kork falan diye laf carpitiyorlar aynı şeyi başka biri söyleyince kötü anlaşılmıyor biz söyleyince olay oluyor hemen kötüye çekiliyor tanıdığım 4,5 tane yengeç var hepsi aynı