biz doktor eşliğinde ek gıdaya erken başladık 3 gün kuralı ile ilk önce kabak sonra havuç, patates,yoğurt,brokoli,avokado,yumurta sarısı(yoğurtla karıştırıp),elma, muz tadımlarını yaptık bazılarını 3 gün kadar uzatamadım çünkü bebeğim ayına göre ileride ve artık anne sütü onu tutmuyor bu yüzden tadımları kısa tutup öğüne geçmemiz gerekiyordu.dün 3 öğün yapmaya başladık kabız problemimiz ve alerjimiz olmadı çok şükür zeytinyağı mutlaka kullanıyorum. listem yok ama google’da ve instagramda bir sürü tarifler var canım oralardan ekran fotoğrafı alabilirsin çok işe yarıyor.