sirinpatates ben çanakkaleliyim , babamın işinden dolayı ben daha doğmadan önce küçükkuyuya taşınmışlar orada doğdum büyüdüm. Güzel bir yer ama yaşlı mekanı açık konuşalım. Turistik yer olduğu için hayat şartları pahalı, yazın iş olur kışın durgun geçer . Küçük sahil kasabalarının hepsi böyle. Gezmeye yer çok ama. Kendimde balıkesir Edremit’e gelin geldim. Burasınında nüfusu var evet iş imkanı belli başlı yerlerde var. Her türlü yazlık mekan olduğu için çok birşey beklememek lazım. Burada kışın zeytin, mantar, kestane işi olur tarlaya bahçeye giderim dersen bu var. Ama fabrika var birkaç tane de onlarda zeytin zeytinyağı sabun işi birkaç basım yerleri var. Burcu salça fabrikası var. Kafe tarzı birşey açacaksanız sadece yazın iş olur. Şimdilik aklıma bunlar geldi. Yine de sormak istersen başka şeyler bildiğim kadarıyla cevaplarım