Merhaba sevgili anneler 4 ay 17 gunluk bebegim tam 17 gundur dogru duzgun mama yemiyor hep yarim birakiyor zorla veriyorum 60 cc iciyor birakiyor saatlerini degistirdim olmadi sık verdim az verdim olmadi surekli kafasini ceviriyor icmek istemiyor mamayi mi sevmemeye basladi atak haftamiz ondan mi mamayi mi degistirim aptamil iciyoruz dogdugu gunden beri bi sikintimiz yoktu 15 gundur bi sorun var çözemedim sizde durumlar nasil 😑 gunde en fazla 3 en az 2 defa kaka yapiyor hani karni doymasa yapmaz diyorum ama bilmiyorum kafayi yemek üzereyim