Bebeğim sürekli aglıyor hiç böyle çocuk değildi sakin yapıya sahiptı çok yoruyor beni herşeye ağlıyor istemediği bişey olsun Aglıyor geçenler de mandilana kabugunu ben soydum diye saatlerce agladı telefon istiyor sürekli vermiyorum saatlerce susmuyor çok yoruyor beni 2 yaş sendromu mu başladi hasta acaba ondan mı ama bambaşka bir çocuk oldu bazen kızıyorum bu seferde dayanamıyorum vicdan azabı çekiyorum