Ah ah benim oğlan da 2 buçuk aylık, doğduğundan beri çekiyorum ben bu sorunu. Anne sütü alıyorsa 10, formül mama alıyorsa 8 güne kadar kaka yapmaması normalmiş. Karnına sıcak kompres yapın, masaj yapın, eliniz bebeğin karnında emzirin. Bizde hiçbir damla da işe yaramadı. Zeytinyağı bile içirdim evladıma çaresizlikten. Geçmiş olsun üzülmeyin geçici bir şey.