mehtap92 Arkadaşlar merhaba Molfix 3 numaralı bez almistim fakat bebeğim hızlı büyüdü ve 4 numaraya geçmem lazım. Darıca Gebze bölgesinde oturan var mı acaba bu şekilde değişim yapsak kendi aramizda bana 4 verse ben elimdeki 3 leri versem ona 188 tane.
Leylak83 mehtap92 canim keşke almasaydın o kadar çok... bana demişlerdi bebekler çabuk büyüyor diye ben hep tek paket aliyorum
mehtap92 Kargodan geç geldi ürün yoksa zamanında bitecekti ama o kadar geç geldi ki üstüne tekrar almak zorinda kaldık arada