Merhabalar 7 aydır bebegimi anne sütü ile besliyorum. 5. Aydan sonra da ek gıdaya geçtik. Kilo alımı gayet iyi ancak geceleri ara ara ağlayarak uyanıyor. Bugün de sağım yapmaya çalıştım süt gelmedi. Acaba sütüm azalmış ve gelmiyor olabilir mi? Yani sanki emerken çokça yutkunuyor ama