11 aylık bi oğlum var en sevdiği oyun cee e oynamak kendi kendine tülün arkasına saklanıp bana cee yapar. Yerde dururken yakalıycam seni deyince hızlı hızlı kaçar benden kahkahalar çığlıklar atarak. Ben kaçıyorum deyince beni kovalamaya başlar. Hadi baba geliyo saklanalım derim yatağın arkasına gireriz hiç kıpırdamadan durur babası bizi bulunca hızlıca emekleyerek kaçar.
Sizler neler oynuyosuz hadi sohbet edelim.