Kızlar gelecek olan mısafırlerım ıcın yapmıştım sarma ve dolmalar aksılık oldu gelemediler bende bı tencere yapınca dolaba koymustum bırdahakı geldıklerınde hazır olsun dıye
Şimdi gelecekler
Tadı kötü olur mu ya pişirecegım
hava almayan saklama kablarına koymustum
Baştan mı yapsaydım onlar kalsada ?