Aptalllarsizi 38 beden üstümde resmî var ama tamamıyla gözükmüyor bebemi uyutayım isteyene atarım 3 defa falan giyildi pek doları çıkmadığım için fazla giymem 450 tl
Aptalllarsizi 2prensannesi__ ya bende öyle düşündüm 😂ama kardeşim salakmısın çok ucuza veriyorsun dedi gazladı beni
Aptalllarsizi 2prensannesi__ walla ben bu zamana kadar bişey satmadım bu yüzden ne fiyat vereceğimi bilmiyorum kahverengi elbiseyi 300 tl düşündüm ama daha fazla eder dedi kardeşim 🤷♀️tertemiz bi sorunu yok yeni gibi ama bende farkındayım fazla olduğunun gaza geldim