Guel_ 3 ay 11 günlük oldu oglum 3 ay olur gaz biter dediler bekledim ama daha da cogaldi gazi 🙄 biktim artik gercekten biktim gece 3-4 den lnce uyuyamiyoruz hic bitmiyo gazi ve büyük adam gibi 7-8 defa cikariyo sesli sesli 1 saat rahatliyo haydi bi saat sonra yine bi okadar gaz cikariyo doktora götürdük probiyotik verdi denenedigimiz ilac kalmadi zinco metsil nurse harvey biogaia 2 aydir gaz ile ugrasiyoruz ya sizin gazli bebeklerde saat basi 7-8 kere gaz cikariyo mu ya benim oglum gazdan ibaret
Haribo42 Guel_ ayniyiz 3 ay 8 gunluk ve gaz gaz gazzzzzz gece esim bunun gaz seslerine uyaniyo gerisini sen dusun.. sabirsizlikla bekliyorum bitsin diye artik biraz rahat uyku yapsin diye amaa yokk:(
Dunyamsensn2008 Guel_ Canım o bebekten bebeğe değişir biz 9 ayligiz hala gaz problemi var bitecek bitecek sana sana geçti günler
noo_catan Guel_ 33 günlük kızım, 12.günde başladı gaz sancıları çok iyi anlıyorum biogaia+zinco başladık sabır ediyoruz, çünkü düzenek girmesi bebeklerin kolay olmuyor, Allah sabrını artırsın 🙏🌺
HamzaAyaz2019 Guel_ offf ya şu gaz çok kötü ya benim bebeğim ugunuyordu kolikti 🤦🏻♀️ 6 ay bir tık azaldı kiraz patiği havlu ısıt karnına koy zıpzıp tavana Asılı bir hamak aldım o işimi gördü biraz
Guel_ Haribo42 ya uykusuzluktsn geberiyorum resmen 😞 bi bebek nasio bu kadar gaz cikarir bana normal gibi gelmiyo minicik bedenden nasil öyle sesler cikabilirim
Guel_ Dunyamsensn2008 insallah 9 ay sürmez ven 3 ayda tükendi bide tek basina bakiyorum ilk günden beri ev isi yemek bebek 25 yasindayim suan kendimi 50 yasinda gibi hissediyorum hic enerjim kalmadk
ABMS Guel_ ah canım benim yavrum 6 aydır gaz sancılarıyla uğraşıyor :( inşallah sizinki bu kadar uzun sürmez Rabbim bütün bebeklere şifa versin
Guel_ ABMS bana hic bitmicek gibi geliyo canim hic ümidim kalmadi biteceginden 6 sya kadar sürer kesin 😞
Aryamurat Al benden de okadar 3.20 günlük oldu hala gaz kıvranıyor ne uyku var ne durak benım anlamadım bu bi gecıyor sonra tekrardan bittim yemin olsun
Guel_ Aryamurat benim oglum da öyle arada 1 gün iyi oluyo diyorum oh tam bitti bu sefer daha kötp bi gaz atagi geliyo masaj yap yap bitmiyo Allah yardimcimiz olsun
ABMS Guel_ öyle düşünme canım inşallah 6 ay sürmez içini ferah tutmaya çalış. Kimyon çayı içiyor musun benim bebeğimi rahatlattı biraz
Aryamurat Kızlar burda bayanın biri yazmıştı Mısır unu kavurup karnına sarıyormuş bebeğin bir denesekmi acaba ilaç hak getire hiç faydaları Yok
Dunyamsensn2008 Guel_ masaj yağıyla zeytinyağıyla masaj yap ılık dua aldır ayaklarını sıcak tut gaz damlası kullan biogia olur sab simplex olur rezene kimyon çayı bunlar işine yarar belki olacağı varsada her türlü oluyor canım sikma canini gececk herşey sadece sabır bebeğini bol bol sev fırsat buldukça da uyu dinlen strese uykusuz kalınca daha çok giriliyor hala uyuyamadiginda çok agresif oluyorum bazen
Guel_ ABMS kimyon rezene anason cayi var onu kullandim baya ama hic fayda etmedi bende tekrsr almadim
Guel_ Dunyamsensn2008 biogaia metsil nurse harvey zinco laktazm hersey denedik 3 ay icinde her ilaci da baya uzun denedik saat kuruo veriyordum bana misin demiyo yine gaz yine gaz artik biraktik sadece probiyotik kullaniyorum en iyi sey masaj ama iste 1 saat rahatliyo sonra yine gazi birikiyo anlamis degilim
Guel_ noo_catan indallah senin bebegin cok uzun süre cekmez bu gaz sancilarini bende suan probiyotik ve zinco ile devam ediyoruz okadar ilac denedin hic biri gayda etmedi daha da baska denemek istemiyorum biraktim öyle
Guel_ HamzaAyaz2019 ben titresimli ev tipi anakucagi aldim 20 dk dan fazla durmuyo onda 3 ay dediler gecmedi simdiki hedegim 6 ay ozaman insallah biter 🙈
[silindi] Guel_ bir seferinde masajla otuz kez çıkarttırdım 😅 8 yine iyiymiş 10dan aşağı çıkmayınca rahatlamazdı. Emziriyorsanız beslenmeye dikkat edin ve doğru pozisyonda emzirdiğinizden emin olun. Mama veriyorsanız kaşıkla karıştırarak verin çalkalamayın. Karnını ve ayaklarını hep sıcak tutun. Yatırmadan önce hep banyo yaptırın. 4 aylıkken dönmeye başlayınca gaz için ağlamayacak hep kendi çıkaracak az kalmış bol sabırlar diliyorum.
Guel_ [silindi] aboo bende benim oglan betet diyordum nasil bu kadar gaz cikarir diyordum anormal geliyordu benim ki de 7/8 defa cikmazss rahatlama yok öyle 1 saat rahatliyo sonra yine ayni mama vermiyorum sadece emziriyorum. dikkat edelim de yedigimize hersey gaz yapiyo cikolata kahve bulgur sogan daha bi sürü en son kuru ekmek yicem 🙈 yeter ki düzelsinde