Bebegim 5 aylık hamile kalmadan önce 1 paket içiyodum hamileyken bıraktım toplasan 5 adet içmişimdir şuan emziriyorum arada yarım içiyorum ama kendimi kötü hissediyorum bi yandan da zor duruyorum uyumayan bir çocugum var sinirlerim yıpranmış durumda tek bakıyorum napcagmı bılemıyorum