Eceerva tulum giydiriyrm corapta giyiyor ama üzerini örtmüyorum çorapsız sabaha kdar karnı gaz doluyor ayak üsüyunce çok ağlıyor gazdan, normal olarak biz çorapsız yatyrz ama uzerimiz örtülü bebeğin uzerini örteceksem neden tulum giydiriyimki ? Bence giydir ince çorap ayaklar üsüyunce rahatsız olurlar, ama tüm yaz boyunca çorapsız yatrdm ev alev aliyordu aşırı sıcaktı sorun olmamisti şuan kış haliyle kombi yansada yinede bı serinlik oluyor