Nuray28 benim tam 1ay oldu. Önce gece emzirmesini kestim. Meme hasta oldu dedim. Geceleri onunda uyuyup dinlenmesi gerekiyor ki guclensin dedim😂 uykuda emzirmeyi öyle bıraktık. Sonra artık 2yaşına girdi bırak dedi doktorum. Bende anlattım artık sadece uyurken vericem dedim günde sadece bir kere akşam uykuya geçmeden vermiyorum. Onuda birakicaz bakalım yakında. Ama kademeli ve yavaş olarak yapmak konuşarak ilerletmek daha mantıkli. Gerçekten anlıyorlar sizi . Hatta birgün migren krizin tutmuştu gece serum yedim eve geldim doktor 6saat emzirme dedi gece meme hasta deme sebebim oydu , biraz ağladı memeye dokunarak uyumayı tercih etti öyle de gitti işte