aselimsrht Merhaba kızlar kızım 19 aylık ve hala yürümüyor bir yeri tutup gidiyor heryere çok çevik bir bebek hatta arkasında duruyoruz yürütüyoruZ gidiyor yürüyor onda problem yok ama olduğu yerde kızım kalk yürü gel bana diyorum dizleri üzerinde geliyor böyle gec yürüyen bebeği olan varmı acaba
lidokain aselimsrht doktora görünmesi gerekir çevremde böyle bebek var şöyle geç yürüyen var geçin bu işleri. Bir şey yok hazır olunca yürür lafını doktordan duyun. Eğer birşey varsa geç kalmayın
aselimsrht terliklerimlegeldim yok götürmedik çevremde 2,5 yaşında yürüyen çocuk olmuştu oyuzden endişelenmedim babası cok endişeleniyor ama çok hareketli bir çocuk arkasında durunca çok güzel yürüyor demekki daha hazır hissetmiyor kendini
birinsan14 Doktor görmesi lazım. Bana doktorum 18 aya kadar yürümesi lazım demişti ne zaman yürür diye sorduğumda. Belki sorun yoktur ama riske atmaya gelmez bence.
missozge Kızım 15. ayına girdi, yürümüyor henüz. Prematüre olması etken midir bizimkinde bilmiyorum ama dediğiniz gibi sıralama vs yapıyorsa yürüyecektir illa ki. Ama tabii doktoruna sormakta fayda var, içiniz rahat eder en azından.
Jadewinder aselimsrht muhtemelen her şey yolundadır ama bizim doktorumuz 18 aya kadar yürümemeyi normal karşılıyoruz demişti. 19 ay olunca belki bir doktorla görüşmekte fayda var hem içiniz de rahat eder.
Cylnmiray aselimsrht bizde tam 18 olduk bugün aynı siz gibiyiz elinden tutunca çok hızlı gidiyor maşallah 2 koltuk arasında kendi gidiyor ama daha fazla ilerlemiyor . 9 aylık tam tur döndü 13 aylık emekledi . 1 yaşında asla ayaklarının üstüne durmuyordu nörolojiye götürdük bi sıkıntı gözükmedi. 15 aya kadar yurumesse emar çekelim dedi doktor . Emekleyince yaptırmadık nasilsa yürür diye . Ben yuruyebilcene eminim Allah’mın izniyle. ama çok geç kaldı tabi. Ablamın kızı 20 aylıkken yürüdü. Ben kendim tam 2 yaşında yürümüşüm .genetikten mi acaba . Bir sorun çıkmıyor çünkü emarda da çıkmazdı diye düşünüyorum çok hareketli çünkü. Ama 1 ay kadar daha yurumezse gene goturcem bakalım
aliaras_2022 aselimsrht yürür bizim bir tanıdığımızda 19 aylık yürüdü karşılıklı iki kişi cesaretlendirin
Jadewinder missozge sanki sizin bu düzeltlmiş ay üzerinden gelişmenizi takip etmeniz gerekiyor bu durumda .
missozge Jadewinder evet ama analıkk 😅 bir de çevremde genelde hep yaşında yürüdü bebekler o yüzden geç geliyor bana da, ister istemez kıyas yapıyor insan.
minikoglummmmm aselimsrht gayet normal ama gene de doktor görsun benim bebeğim de herşeyi çok geç yapıyor 13 ayda desteksiz oturdu mesela biz 8 aydan beri nörolojiye götürdük çok şükür hiç bişey çıkmadı en son genetik kanı aldılar Allah’ıma çok şükür temiz çıktı şuan 15 aylık artık kendi kendine tutunup kalkıyor sıralıyor