Mimozam1 Adetime 3 gün var erken gebelik testi bu şekilde çıktı ama altı gün önce doktorda kanda test negatif çıktı. Sizce pozitif olma durumu var mı??
mybabyberatiko Mimozam1 benimde kanda değil testde belli olmuştu aynı bu şekilde tebrik ederim bence hamilesiniiz 🌸
Mimozam1 beyzadodo teşekkür ederim ama hala inanamıyorum 🤣 14 gündür sancıdan ölüyorum belim ve karnım
Mimozam1 ebraz hahaha teşekkür ederim inşallah diyelim de hala inanamıyorum doktorda negatif çıkınca 😁
pozitifanne06 Mimozam1 vardır tabikii bozuk olabiliyor evde başka test var mı ben 2-3 kez yapmıştım emin olmak için 😄
Mimozam1 ebraz nedense ilk günden beri bu kadar sancıya hep pozitif hissettim ama doktor değilsin deyince artık pek hevesim kalmadı ilk gebelikte de sancım vardı hep ama bu defa aşırı oldu
Mimozam1 mybabyberatiko Çook teşekkür ederim inşallah sabırsız olmak kötü bir şey 😂 3 gün daha beklesem belki daha net olacak ama 🙈
Annesininprensesi55 Mimozam1 Bnm ki de bundan az daha belirgindi bel karın ağrım vardı hamileydim yani yerlesme ağrısı dediler yanlış değilse hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah bebeğinizi🙏🙏🙏
Mimozam1 Annesininprensesi55 amin canım çoook sağol güzel dileklerin içim normalde bir tık daha belirgin gibi fotoğrafta pek belli olmuyor