Kizlar selam. Bebegim 6 aylik. Bu zamana kucuk tahta besik kullandik ama kucuk geliyor artik. Anne yani park yatak almayi dusunuyoruz. Hangi marka onerirsiniz. Bir de iki kademe oluyorua uste ince yatak alta buyuk kalin yatak mi oluyur yani iki tane mi yatak almak gerekiyor. Beni bi aydinlatin