Geçen bir yerde okudum
Aldıgımız köy sütlerini yogurt yapmak için fazla kaynatmamak gerekiyormus yoksa vitamini ölürmüş.
Ocaga 2-3 tutmak yeterliymiş.
Birde yogurdun taş gibi olmasına gerek yok. Asıl makbul olanı sulu olmasıymıs.
Biraz daha arastiricam bu konuyu. Cunku ben en kısık ateste cok ağır pişiriyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda