rkbr
Yaz ayında doğmuş olsaydı her gün yıkayın derdim çünkü bebekler gerçekten suda büyüyor ama havalar baya soğuk 3 4 günde 1 ideal olur sanırım o da evinizin sıcaklığı ortaysa ısıtıcı falan varsa destekleyin kafasından da soğuk almasın.bebek hastalanması inanın çok zor size de ona da o yüzden oldukça dikkat edin bu ara ki baya iyi koruyun bebişinizi :)