aysecikm merhaba. Benim bebeğimde 9aylık 8.ayından sonra bizdede aynı şekilde uykuya geçecekken yatırdığımız gibi aşşırı ağlamalar başladı bir iki hafta sürdü ortalama, araştırırken 8-9.aylarda ayrılık kaygısı oluştuğunu öğrendim (yani bizden anneden, onları terk edecwkmişiz gibi mi hissediyorşar acaba minikler 🥹) ve okuduğumdan beri bir haftadır düzeldik çok şükür. Bebeğimi uyuturken göğüste emzirdikten sonra yatırmadım direk omzuma alıp öne arkaya pış pış okşayarak bayağı uğraştım yine ağladı ama kesik kesik ve bu gittikçe azaldı neredeyse yrım saat oyle yapıp sonra yatağa birlikte yatıp ordada göğsümde yumuşatıp pışpışladım hemen ayrılmadım yanından bu şekilde atlattık şimdi düzeldi çok şükür ama gerçekten çok zor bir kaç hafta geçirdik gece gindiz mafolmuştuk eşimle, inşallah geçecek sizin de bu da bir süreç 🌸