Benim bebeğim de sabah 05:30 da kalkıp geceye kadar uyumazdı 2 aylıkken. 3 aydan sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı uyku saatlerini düzenledim. Şimdi çok küçük ilk üç ay uyumasını bile beklememek gerekiyor Allah sabır güç kuvvet versin atlatırsınız bu günleri, miniğinizle güzel günler diliyorum 🙂