Tugciko Bebeğim 14 aylık özellikle gece uyurken en ufak sese bile kıpırdanıyor ya da uyanıyor. Bu konuda öneriniz var mı ne yapabilirim? Ses olacak bir yerden ya da ben ses yapacağım diye aşırı stres oluyorum uyku zamanlarında 😓🥺
Edd2520 Tugciko Benim kızım da 16 aylık o da aynı ses olduğu an kalkıyor öğlen uykuları derin ama gece uykularımız çok kötü hala
Melike_ikra Tugciko benim kızım 1 buçuk aylık yemin ederim uyuduğu zaman hareket bile edemiyorum uyanacak diye. Şu evin parkelerinden öyle bi çıt sesi geliyor ki anlatamam 🤦♀️
yasee01 Tugciko ay benim oglumda böyle yemin ederim geçen uyutmadan önce kendime tost yaptım (uyurken yapmam mümkün değil uyanır hemen) geçtim koltuğa oturdum ısırdım ekmeğin citirti sesinden uyandi napacam bende bilmiyorum gündüz uykusu hiç yok
Tugciko Edd2520 Evet aynı durumdayız. Bir de gurbetteyiz memleketten uzakta havalar buz eve tıkıldık kaldık. Parka falan götürsem sık sık sese alışsa diyorum ama Ankara havası malum . Eksilerde sıcaklık 🥺 evde bir anne bir baba sesi duyuyor o kadar 🥲
gizlikalsin Tugciko bizim de aynıydı ama parkelerin altında kum varmış bir süte sonra tüm eve yayıldı millet kızan uyusun da tuvalete gideyim diye beklerken ben uyansın da gideyim derdim sonuç olarak parkelerimizi söktürüp altındaki izolasyonu değiştirdik. Ha değişiklik oldu mu derseniz hâlâ çıt sesine uyanıyor 😂😂
Melike_ikra Tugciko artık tavşan gibi atlaya atlaya gidiyorum iki bacağımı ortadan ikiye ayırıcam diye korkuyorum 😂
gizlikalsin Tugciko biraz öyle oldu ama şimdi en azından o uyurken yemek yiyip tuvalete girebiliyorum buna şükür diyelim.
Seher6036 Bizde de durum aynı ben beyaz gürültü açıyorum 5 aylık bebeğim dediğiniz gibi çıt sese uyanıyor çünkü
Tugciko Seher6036 10 aya kadar müzikle uyuyorduk. Fış fış kayıkçı kusacaktık artık. Sonra müziği önce gündüz sonra gece uykusundan yavaş yavaş çıkarıp açmaz olduk.
Melike_ikra yasee01 hakkınızı helal edin çok güldüm buna gerçekten 🫣 benim kızımda öyle nefes alsam sanki duyuyor anında kalkıyor 🙄
Seher6036 Tugciko bende öyle bıktım artık ama işte kapatınca üst komşum da aşırı ses yapıyor her şeye uyanıyor
Alpmomy Ay yorumları okudum yalnız değilmişim 🤭 Ay bizim çocuklarmı bozuk anlamadım gitti niye böyleler ya 😬😬
Ummuhan321 Tugciko Benim kızımda 7 aylık oldu yanından kalkarken koltuğun sesine uyanır üzerini ortiyim uyanır o uyuduğunda evimizde çıt çıkmaz çıkarsa yanarız alıştık artık herkes sen sese alistirmamissin diyor ben minnacik bebeği nasil sese alistirabilirim ki