Merhaba bebeğim 4 aylık, süt ve yumurta alerjisi oluştu. Bunların tüketimini kestim. Son 3 haftadır besin reddi var. Ne sütümü içiyor nede mama yiyor. Emmeyi bıraktığı için elimde biberonla geziyorum. Ne yapabiliriz. Bu geçici bir dönem mi. Sizler neler yaptınız?