gamze9110 Kızlae ferrum damlaya basladıktan sonra bebeğim kabız oldu. 10. Gunde yeşil kaka yaptı sınra yine kesildi suanda 12. Gun. Sadece emziriyorum. Zeytinyağı içirdim popoyuda zeytinyağı ile uyardım ama hiç bi sekilde yapmıyo kakasını. Napmamm lazm
rumy007 gamze9110 10 gün çok uzun bi gun benim kizim 3 gün yapamadı cocum huzursuzluktan kafayı yedi ben de yedim yarım fitil yaptık doktorumuz önerdi bebek icin normal diyorlar bazıları 10 gün dln ama hayır normal değil sürekli besleniyorlar yapmaları lazım fitil verin lütfen yarım hemen yapicak ve tüm rahatlama gelicek bebeğinize
Serap-asel gamze9110 ferrum damla paravan içeriyor bılgınız olsun bende 1hafta sonra farkettım hemen bıraktırdım ayrıca eğer bebegımız huzursuz deılse karnı yumuşaksa 10gune kadar anne sütü alan bebeklerde normal benim kızımda artık haftada bir yapıyor
ozlemcyhn gamze9110 Farklı markaya geçin yaramamış demek ki ocean ya da kidsfer alabilirsiniz onun tadıda baya kötü oluyor Ben kızıma kidsferle başladım onunla devam ediyorum hiç o şekilde sorun yaşamadım
Ela3424 10.günü geçer yapmazsa doktora muhakkak götürün anne sütü alan bebek 10.gğne kadar yapmaması normal diyor doktorlar 10.günden sonrası iyi değil
gamze9110 Ela3424 10. Gunde yeşil kaka yaptı. Benm bebeğim cok ishaldi covid oldu hastanede yattık bi ton ilaç aldı ilaçları kullanırken ishaldi.ilaçlr biteli 12. Gün 10. Gunde biraz yeşil kaka yaptı. Ben demir ilacına baglıyorum
Serap-asel rumy007 10gune kadar normal bunu tıp söylüyor sureklı beslene bılırler ama unutmayın kı anne sütü alan bebekler sıvı tüketiyor zaten oyuzden 10gune kadar huzursuz deılse karnı yumuşaksa normal kabul edılıyor
rumy007 @"gamze9110 adı değişik resim atamadım buraya nasıl aticam bilemedim instagramdan yazar mısınız bana rymsaayilmazz
rumy007 Serap-asel doktorum direk çocuk cerrahına gönderdi bilmiyorum kabiz olunca çocuk huzursuz oluyor yada benimki öyle yapmadan asla uyumuyor sürekli yaptığı için ama ebemizde 3 günü geçmesin dedi doktorumuzda ben böyle biliyorum
Serap-asel gamze9110 aynısı kızımda var karnı yumuşaksa huzursuz deılse eğer bebegın kakası normal olyosa yanı kabız deılse sorun yk dedı doktor .suan günü gününe yapıyo cumadan cumaya yapyo hangı gün yapyosa ertesi hafta aynı gün yapyo
Serap-asel rumy007 bence ortada kırlı bılgı dolanıyo bızım ebemızde normal dedı anne sütü alan bebeklerde 10gune kadar eğer kakasını sulu yapyosa sorun yok eğer koyun pıslıgı gbı tane tane yapyosa kabızzq ozman sorun var zaten bebegınız huzursuz oluyorsa o sorun zaten ama huzursuz deılse karnı yumuşaksa normal
rumy007 Serap-asel evet hep farklı bilgiler gerçekten benimki çok hzuursuzdu yarım fitil yaptım rahatladı inşallah tekrar yaşamayız
Matildanil gamze9110 merhaba dulcosoft diye tamamen bitkisel bir şurup var kesinlikle bağırsak tembelleştirmiyor fitiller çok sağlıklı değil gibi eczacı ve doktorun söylediği bu yönde. Bizde kabızlıktan çok çektik bunu kullandıktan sonra düzeldi çok şükür. Bu arada 10 güne kadar kaka yapmamaları normal deniliyor ama bebeğiniz için ızdırap biz 10. Gün doktora gitmiştik bagırsakları doluydu hiç beklemeyin yani
gamze9110 Matildanil peki bu surubu içince bebeğiniz kakasını yaptımı hemen? Bebeğiniz kaç aylık ve ne kdr süre kaç ölcek verdınız?
Serap-asel rumy007 Inşallah ama ınanın herkes farklı şey söylüyor ama önemli olan bebeklerımız bızlerde mecburen doktor ne dıyosa yapmak zorundayız