Ebru__ Kızlar bebeğim grip burnunu sık sık açıyorum hızlı yapmıyorum aslında ama son iki yaptığımdan sonra kulağını tuttu kulağına kaçıp enfeksiyon olur mu korkuyorum sizde de tuttuğu oldu mu??
Bskeee Ebru__ canım kulağını tutması gripten olabilir mutlaka doktora ilet. Hayır serumu sık sık kullanmanda bir sakınca yok özellikle gripse aklına geldikçe temizle burnunu en hızlı iyileşme yöntemidir
Dygatk Ebru__ ben her gün açıyorum o şekilde burnunu ama bilemiyorum ne kadar süre devam etmeli. Her gün burnunda sümük oluyor ve temizlemem gerekiyor. Bes aylık bebeğim bu arada
Gizmokzilla Ebru__ grip olduğu süreç içerisindr yaparsanız sadece sorun değil ama her gün açıyorsanız o çok tehlikeli, hem burun mukozasına zarar verirsiniz, hem de kulak enfeksiyonuna sebep olur 🥲
Minnakordek Kacmamistir da var olan enfeksiyon özellikle boğaz enfeksiyonlari kulağa verebiliyor. Serum en güzel ve temiz olanı ancak çok sık yapmak burnu tahriş edip daha fazla tıkanmasına içindeki dokunun ödem toplamasına neden olabilir gerekli hallerde yapmak en güzeli.
Ebru__ Dygatk buhar makinesi tavsiye ederim bizi çok rahatlattı kışın gece boyu açıyorum tikanmiyor robeve marka aldım çok uygun
rumy007 Ebru__ bizde öyle temizliyorduk çok ağlıyordu ve sadece burnun on kısmını temizliyormusuz doktorumuz nebuzilator al dedi buhar yapıyorum burnu da açılıyor balgam varsa oda gidiyor ve çok ağlamıyor benim için en önemlisi
Ebru__ rumy007 çocuğunuz kaç aylık benimki buhar tutmama izin vermiyor zorla şırıngayla burnunu açıyorum
slnrcn Ebru__ buhar makinesi kullanıyoruz biz. Çok iyi geliyor. Doktorumuz günde 4 kere bile burnunu yıkayabilirsiniz demişti ama ben haftada bir falan yapıyorum yine de. Çünkü tıkanık burun bronşiolite sebep oluyor dedi.
rumy007 Ebru__ 2 ay 14 günlük suan küçük taşınabilir nimo aldım evde gezerken tutuyorum yoksa benimkide istemiyor ama gezerken dolaşırken evde tutuyorum
Birbahargunu rumy007 serumun buharını direkt burnuna mi takıyorsunuz yoksa baş ucunda mi tutuyorsunuz
rumy007 Birbahargunu ucunda maskesi var direk burnuna tutuyorum yatarken yaptığım birsey yok açıkçası gün içinde 3 kere buhar yapıp temizliyorum malum havalar dengesiz çocuk tıkanıyor