Bebeğim emerken bir kez ısırdı sonrasında yine ısırınca aynı yerde kesik yırtık gibi oldu meme kenarı ve şu an iltihaplandı hem ağrı acıyla emzirmeye devam ediyorum iltihap temizliyorum ama bebeğin iltihaplı emmesini de istemiyorum bunu yaşayan var mı çözümü var mı Hagi kremi kullanıyorsunuz lansinoh göğüs ucu kremi aldım hiç ise yaramadı bende