Benim bebeğim 1 haftalık iken enfeksiyon kaptı ve hasta oldu. Sonrasında kilosu az diye mama takviyesi verdi doktor. Göğsümü de tutamıyordu silikon üç kullandım. Sütü tam boşalamıyordu bu seferde göğsümde şişlik meydana geldi. Antibiyotikler vs. Doktor sağmam gerektiğini söyledi. E sağdığım sütü de biberonla verdim ve Zamanla göğsümü emmemeye başladı. 4. Aya girdik. Artık hiç ememiyor. Bu arada da besin reddi başladı. Alerjisi olduğunu öğrendim sute ve yumurtaya karşı . Bunları tüketmeyi bıraktım. Alerji mama sina geçtik mecburen ama okadar kötü ki. Iciremiyoruz. Tam bir kaos içindeyim.