kızlar doğumdan sonra reglim hep günü gününe oluyordu bu ay 1 gün gecikince dedim test yapayım negatif çıktı şu an 4 gün gecikmem var çok mu erken test yaptım acaba daha 6 aylık bebeğim var 2. cocuga hiç hazır değiliz regle 6 gün kala bi kere korunmadık 🤦🏻♀️ napacam ben hiç bilmiyorum her şeyi geçtim hamileysem çevrem aşırı tepki gösterir şakasına bile dediğimde annem aşırı tepki verdi aldır demeye kadar vardı tepkisi böyle durumda olan var mı ne yaptınız