Leylimleyy16 Aysnrincii evet yapıyor. 11 aylık bebeğim 7.dişi çıkıyor şuan ve her diş çıkarışında üst solunum yolları gibi yaşıyor. Hırıltı, burun tıkanıklığı, burun akıntısı vs. 2-3 gecedir bu sebepten hiç uyumuyor😵💫😵💫
meyrakalpben Aysnrincii 5.dişi çıktı kızımın ilk dişlerin de yapmadı ama bunda yaptı öksürük ateş burun akıntısı grip gibi oldu aynı
Aysnrincii zeynep91 salya yok birde ilginç şekilde salya olmayınca mı boğazına gidiyor acaba çok ilginç ilerliyor
Leylimleyy16 Her çocuğu bünyesi farklı. Yapmaz diyenlerin kendi çocukları yaşamadığı için bilmeyebilir🤷🏼♀️
zeynep91 Aysnrincii benm kızında salyası olmaz bogaza akar oda hafif öksürük bide ateş yaptı son azılarda ama hırıltıyı inanın ilk defa duyuyorum dişte bence bi doktora gosterin derm
Metig_63 Aysnrincii evet her bebekte değil ama bazı bebeklerde yapıyor oğlum da da yaptı hâlâ da yapıyor ara ara
Aysnrincii Metig_63 hasta desem değil ucu gözüküyor hasta gibi aynı hırıltı çok arada nadir öksürüyor
Aysnrincii Leylimleyy16 ilk kez çıkaracak o yüzden şaşırdım hasta gibi aynı arada öksürüyor uyurken hırıltı oluyor
Aslicamm Aysnrincii benim oğlumun her diş çıkarması böyle maalesef. Denk mi geliyo ya da diş çıkarırken bağışıklığı düştüğünden hasta mi oluyo bilemiyorum
zeynep91 Aysnrincii en fazla 38,2 oldu son azıları çıkartırken orda sabit kaldı dahada çıkmadı ilaç verdim düştü ateş en fazla 2 gün sürdü
gizemcank Kızlar benimde bebiş beş aylık salyası çok akıyor ne zamandır bu iki gündür çok huysuz huzursuz hiç uyumuyor emmiyor mama yemiyor normal mi napıcam bilmiyorum