2 yaşına yeni girecek bir oğlum var sürekli yaramazlık yapıyor hiç yerinde durmaz oyuncaklarıyla oynamaz,evde heryeri birine katar bütün çekmeceleri alt üst eder sürekli banyoya girip dişlerini fırçalamk istiyor kış gününde üstünü başını ıslatıyor üst baş değiştirmekten yoruldum ev işi yaptırmaz ben ne yapsam elimdekini alıp yapmak ister süpürge bile yaptırmaz yemek bile zor yapıyorum sürekli birşeyler kırılıyor evde istediği olmayınca sinir krizi geçiriyor kafasını yere vuruyor dayanamayıp bağırdığım zamanlar oluyor kendimi çok yetersiz hissediyorum😔