Kızlar bebeğimle influenza atlattık bir haftayı geçti. Bebeğimin iştahı uykusu falan iyi ama bugün başını yere koyup yada benim göğsüme koyup ağladı ağrı kesici verdim. Dünde böyle oldu bide benimde başım ağrıyor ama başka bir şikayetim yok. Acaba influenza sonrası sizin bebeklerdede böyle oldumu :(