Merhaba güzel annelerim 5 ay 9 günlüğüz ek gıdaya henüz başlatmadı doktorumuz 5 buçuk aylıkken tadımlara başlayacağız sadece mama ile besleniyoruz sizler kaç aylıkken başladınız ek gıdaya 180 günü doldurmalı diyor çoğu doktor sizler ne düşünüyorsunuz 180 gün kuralı için teşekkür ederim şimdiden 😇