AnnaGloria 7 aylık bebeğim için almak istiyorum yürüteç eşim izin vermiyor bende gün boyu iş güç hiç birşey yapamıyorum artık biraz oyalansin diye düşündüm memnun kaldiysaniz paylaşır mısınız
bananeabiya AnnaGloria fisher price sevimli leopar jumpero var bizde hediye geldi çok memnunum. 3 kademe sanırım ayarı var boyuna göre ayarlayabiliyosunuz
dikkatbebekvar AnnaGloria trendyoldan almıstım, cok eglenceli bi şey insallah bebeginiz durur. Benimki bensiz onda da durmadı ama memnun olan cok var denenebilir. Dr.Osman gönülal bi sakıncası olmadıgını söyledi bu arada. Biz de hiçbi sıkıntı yasamadık
alparslan1_ AnnaGloria pilsan var bende benimki de 6 ay 28 günlük. Önermemekle birlikte 4. Aydan beri kullanıyorum. İş yaparken koyuyorum genelde. Ve çok güzel kaliteli. Ben ikinci el almıştım 900 küsürdü sıfırı 300 küsüre almıştım 2. El diye hatırlıyorum.